Ben jij net klaar met jouw opleiding of ben je al even aan de slag als assistent accountant of financieel medewerker? Heb jij niet alleen passie voor cijfers maar ook voor de mens? En ben je toe aan een nieuwe stap in jouw carrière? Dan willen we graag met je kennismaken.
PM Ondernemersadvies is een administratie- en adviesbureau in Heerde. Onze klanten zijn echte ondernemers met een duidelijke passie en heldere doelen. Wij ondersteunen hen met maatwerk: we begeleiden en coachen hen op zo’n manier dat ze een stapje dichter bij het verwezenlijken van hun dromen komen. Dat doen we vanuit een proactieve en – waar nodig – positief-kritische houding.
Wegens aanhoudende groei zijn wij, ter uitbreiding van ons team, op zoek naar een (junior) financiële medewerker voor 32-40 uur per week. Wij bieden jou een goed salaris en een veelzijdige en uitdagende baan binnen een leuke en open organisatie. PM bestaat uit een team van tien ervaren professionals. Jouw inbreng in de verdere ontwikkeling van onze onderneming, met name op het gebied van proactieve begeleiding van onze klanten, is welkom.
JOUW BAAN!
· Je verwerkt administraties en bespreekt deze met jouw klanten;
· Je begeleidt klanten bij het verwerken van hun eigen administratie;
· Je bent het aanspreekpunt voor jouw klanten;
· Met jouw kennis help je ondernemers hun administratieve proces te verbeteren;
· Je stelt zowel de jaarrekening als de fiscale aangiftes voor de klanten op.
WAT BIEDEN WIJ?
· Je krijgt een brutosalaris tussen de 2.500 en 3.500 euro (afhankelijk van je leeftijd en relevante werkervaring);
· Je bepaalt zelf de uitdaging, want je krijgt volop opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
· Een informele werksfeer waarbij veel ruimte is voor persoonlijke invulling;
· Er staat iedere dag een gratis lunch en fruit voor je klaar;
· Per kilometer vergoeden wij je 0,21 cent aan reiskostenvergoeding;
· Elektrische auto? Bij PM staat er een eigen laadpaal voor de deur;
· Ruimte om thuis te werken (na de inwerkperiode);
· Regelmatig staan er gezellige bedrijfsuitjes op de planning.
WAT VERWACHTEN WIJ?
· Je hebt een (bijna) afgeronde opleiding SPD/Accountancy of bedrijfseconomie;
· Enige werkervaring in een vergelijkbare werkkring is een pré;
· Je bent communicatief vaardig en klantgericht;
· Naast een goed gevoel voor cijfers verwachten wij ook dat je de weg weet in de digitalisering en automatisering;
· Je kan werken onder druk zonder hierbij de kwaliteit uit het oog te verliezen;
· Je bent kritisch, oplossingsgericht en gewend om initiatief te nemen.
MEER WETEN?
Is deze baan op jouw lijf geschreven? Neem dan snel contact op met Peter Bregman via telefoon.
Functie: | Financieel assistent |
Startdatum: | 30-01-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met PM | Ondernemend. via peter@pmheerde.nl of 31578699210. Of bezoek hun website https://www.pmheerde.nl.
Deel de vacature:
Redactie Nunspeetkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nunspeetkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nunspeet via Nunspeetkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nunspeetkrant.nl.
© Nunspeetkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.