Vacature Frontoffice Medewerker

Frontoffice Medewerker in Uddel

Bedrijfsuitjes op de Veluwe

Vacature Frontoffice medewerker voor SOS Events

Frontoffice medewerker voor SOS Events

Part-time baan 21 uur of meer

Uddel

Sinds 1996 zijn wij toonaangevend in de evenementen en uitjesbranche in Nederland en daarbuiten! Met 40 fulltimers, 100 oproepkrachten en stagiaires ontwikkelen wij unieke belevenissen voor verschillende doelgroepen. Een dagje uit op de Veluwe bestaat uit het ontdekken en beleven van de Veluwe op een e-chopper, mountainbike of hilarische, unieke loopfiets. Het klimmen in een van onze klimbossen of een tour maken in een oude Mini Cooper met een gevulde mini bar. Allemaal leuke uitjes waar wij onze klant mee verrassen!

Dit wil ik!

Jij doet de eerste opvang van onze telefoonlijn en bepaalt of je iets zelf snel kunt afhandelen of dat je de klant doorverbindt naar onze collega's van sales. Je ondersteunt het gehele team, , Denise, Annemiek & Marieke met licht administratieve werkzaamheden. Je bent na een gedegen inwerkperiode in staat om de meest gestelde vragen van onze verschillende merken Veluwe Specialist, Klimbos Garderen, AdventurePark Harderwijk & Escape Tours te beantwoorden. Je verwelkomt klanten en sollicitanten en verzorgt een lekker kopje koffie of thee. Je neemt alle pakketten in ontvangst en verdeeld deze over de juiste mensen. Je beantwoordt de e-mails die binnenkomen via onze verschillende locaties. Naast al deze werkzaamheden verzorg je alle hand-en spandiensten voor de afdeling Verkoop. Kortom een afwisselende baan in een dynamisch bedrijf!

Wij bieden

  • Een leuke functie, welke per direct beschikbaar is
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO Dagrecreatie. De functie is ingedeeld in schaal 4 (2.. Salaris is afhankelijk van je ervaring. Daarnaast ontvang je 8% vakantietoeslag en reiskostenvergoeding.
  • Een platte organisatie waar snel geschakeld kan worden
  • De allerleukste bedrijfsuitjes , een mooie kantine voor de gezamenlijke lunches en vrijdagmiddagborrel.

Wij vragen

  • Je hebt een enthousiaste telefoonstem en staat klanten vriendelijk te woord.
  • Je bent gastvrij in je omgang met klanten en collega's
  • Ervaring in horeca, toerisme of leisure is een pré
  • Je werkt om de zaterdag van 10.00 tot 14.00 uur, de overige werkdagen zijn in overleg.
  • Je kan goed omgaan met computers (Word, Excel en Outlook)
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en kent een beetje Engels/en of Duits, voldoende om een klant te kunnen doorverbinden.
  • Woonachtig binnen een straal van 30 km van Uddel en niet meer dan drie kwartier reistijd.

Heb jij interesse in deze baan?

Wat leuk! Vul hieronder je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!



Functie:medewerker frontoffice
Startdatum:24-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SOS Events via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nunspeetkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nunspeetkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nunspeet
  2. Frontoffice Medewerker SOS Events 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures