Over ons
Uitgeest
Bezorg je kinderen graag een lach op hun gezicht? En vind je het leuk om te helpen tijdens de overblijf op school? Dan zijn we op zoek naar jou!
Een inspirerende (werk)plek voor jou en de kinderen
Als overblijfmedewerker zorg jij ervoor dat de kinderen een fijne pauzetijd hebben. Tijdens de lunch ondersteun je de kinderen waar nodig. Na het eten is het tijd om te spelen en verzorg jij samen met collega's activiteiten. Hiervoor is het belangrijk dat je de Nederlandse taal goed spreekt.
Werkdagen en tijden
De overblijf vindt plaats op maandag t/m vrijdag tussen 11:30 en 13:30 uur.
Van tevoren wordt besproken welke dagen jij beschikbaar bent. Tijdens de schoolvakanties ben je vrij.
Dit bieden wij jou!
Per overblijfmoment ontvang je een vrijwilligersvergoeding van €10,-. Je werkt binnen een leuk en gezellig team met enthousiaste en gedreven collega's. Elk jaar is er een teamuitje en om je verder te ontwikkelen als overblijfmedewerker volg je gratis trainingen.
Heb jij interesse in deze leuke veelzijdige functie en denk jij dat wij op zoek zijn naar jou? Stuur dan jouw cv met motivatie naar .
https://www.broodspelen.nl/vacatures/pauzemedewerker-basisschool-de-wissel/
Functie: | vrijwilliger basisschool |
Startdatum: | 22-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vrijwilliger |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Brood & Spelen Kinderopvang via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nunspeetkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nunspeetkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nunspeet via Nunspeetkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nunspeetkrant.nl.
© Nunspeetkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.