Administratief Medewerker
Solliciteren
Ben jij een ster in organiseren? Een vraagbaak voor collega's en cliënten? Denk jij graag mee? Misschien ben jij dan wel de verbinder welke wij zoeken in de regio Noord; Wezep, 't Harde, Elburg en Nunspeet
Lavastraat 89 | 8084 CN | 't Harde
Reageer direct
Administratief Medewerker
Solliciteren
Ben jij een ster in organiseren? Een vraagbaak voor collega's en cliënten? Denk jij graag mee? Misschien ben jij dan wel de verbinder welke wij zoeken in de regio Noord; Wezep, 't Harde, Elburg en Nunspeet
Lavastraat 89 | 8084 CN | 't Harde
Reageer direct
Vragen? Neem contact met ons op
Careander! Een organisatie die ondersteuning biedt aan mensen met een verstandelijke beperking of ontwikkelingsachterstand. Op ruim 30 woon- en werklocaties op de Veluwe wordt dagelijks gewerkt om mensen het leven te laten leiden wat bij hen past.
Administratief medewerker
Werk en Dagactiviteiten Noord
2 x 14 uur per week | Regio Noord; Wezep, 't Harde, Elburg en Nunspeet
Ben jij één van de twee administratief medewerkers welke wij zoeken? Reageer dan en wie weet ontmoeten wij je snel.
Voor wie je het doet
Careander ondersteunt mensen met een verstandelijke beperking of ontwikkelingsachterstand. Op ruim 30 woon- en werklocaties op de Veluwe wordt dagelijks gewerkt om mensen het leven te laten leiden wat bij hen past.
Als administratief medewerker draag jij indirect een 'administratief' steentje bij aan goede ondersteuning aan begeleiding van onze cliënten.
Wat houdt je functie in?
Voor de werk- en dagactiviteiten locaties Shalom, 't Trefpunt, Net ff anders en de Werkboerderij, Evelief, onze jobcoaches en de Ambulante begeleiding in de regio Noord ga jij samen met je collega de administratie verzorgen. In overleg is het aan jezelf op welke van die locaties jij je werk uit gaat voeren. Ook een gedeelte thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Voor bepaalde werkzaamheden is het wel nodig dat je naar de verschillende locaties toe gaat.
Je pakt uiteenlopende administratieve en secretariële werkzaamheden op. Jij zorgt ervoor dat de cliëntdossiers, de cliëntadministratie, registratie en mutaties van cliënten zijn gecontroleerd en op de juiste wijze zijn verwerkt in ONS. Vaak doe je dat ook in samenwerking met de collega's van de zorgadministratie van Careander.
Je gaat je ook bezighouden met het verwerken en verzorgen van correspondentie en je voert overige secretariële ondersteunende werkzaamheden uit (zoals het voorbereiden en notuleren van vergaderingen). Je bent het aanspreekpunt/contactpersoon voor alle zaken rondom het vervoer in de regio, alle voorkomende wijzigingen gaan via jou. Je draagt zorg voor een goed kasbeheer van de verschillende locaties en houdt ze op orde via het "webkasbankboek". Hierin verwerk je onder andere de bonnen, maar ook pin je geld en verzorg je de kastelling.
Jij draagt dus bij aan een prettige en operationele administratieve werkomgeving doordat je de geautomatiseerde administratie up-to-date houdt. Tijdens je werkuren is er (zo nodig) contact met de en collega's van de locaties voor het ontvangen van opdrachten en afstemmen van werkzaamheden.
Wie ben jij?
Jij weet van aanpakken en hebt een flexibele instelling. Je werkt zelfstandig en correct. Je bent een echte aanpakker en een betrouwbare en enthousiaste collega. Je hebt natuurlijk affiniteit met onze leuke doelgroep.
Werkdagen en tijden gaan in overleg, onze voorkeur gaat uit naar iemand die deze uren wil spreiden over verschillende dagen.
Fijne collega's, contact met cliënten en veel afwisseling in je werk. De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken. Je standplaats zal Shalom in 't Harde zijn en je werkdagen en werktijden spreken we overleg af.
Wat we nog meer bieden:
Interne kandidaten hebben bij gebleken geschiktheid voorrang op externe kandidaten. Het opvragen van een VOG en referenties zijn onderdeel van de procedure. Wij verwachten van medewerkers dat zij de visie van Careander van harte onderschrijven.
Zin om bij Careander aan de slag te gaan?
Als je enthousiast bent geworden en je jezelf herkent in het profiel, laat dan via de knop "reageer direct" jouw cv en motivatie achter. De reactietermijn is tot en met 6 juni. De gesprekken vinden plaats in overleg met jou.
Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met () via het telefoonnummer 3
Functie: | administratief medewerker |
Startdatum: | 24-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 2182 – 3128 |
Uren per week: | 14 – 14 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Careander via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nunspeetkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nunspeetkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nunspeet via Nunspeetkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nunspeetkrant.nl.
© Nunspeetkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.