Binnen de rol van administratief medewerker kom je de afdeling financiële administratie ondersteunen. Jij zorgt dat de administratieve taken tijdig en accuraat worden uitgevoerd. Je streeft naar een hoog kwaliteitsniveau en het ontzorgen van de andere afdelingen. Onder leiding van het hoofd administratie ben jij bezig met het uitvoeren van diverse administratieve taken.
Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
- Het zorgdragen voor tijdige en correcte facturatie
- Verantwoordelijk voor controle en afwerking urenadministratie
- Waarborgen actualiteit van het medewerkersbestand
Je komt terecht in een gezellig en dynamisch team waarbij alle neuzen dezelfde kant op staan. Er heerst een informele werksfeer en met een gezamenlijke focus worden doelstellingen behaald. Jouw professionele benadering draagt bij aan een efficiënte en gestroomlijnde werkomgeving.
Functie: | Administratief |
Startdatum: | 17-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Eminent Groep via j.luning@eminentgroep.nl of 06 - 41 60 77 70. Of bezoek hun website https://www.eminentgroep.nl.
Deel de vacature:
Redactie Nunspeetkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nunspeetkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nunspeet via Nunspeetkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nunspeetkrant.nl.
© Nunspeetkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.