Vacature Hiring Financieel Administratief Medewerker

Hiring Financieel Administratief Medewerker in Ermelo

Scope of Application</strong> The following Terms and Conditions shall apply between the employer advertising on www.jobsrmine.com (portal) (hereinafter referred to as "Employer") and jobsRmine®, 40 Central Avenue, Sale M33 4JA, United Kingdom (hereinafter referred to as "Portal Operator"). The posted job advertisement becomes part of the electronic newsletter (Jobletter), which is published weekly and which is free of charge to newsletter subscribers. The Employer-Profile is published on the portal and is linked to job advertisements published by the Employer. The Employer can choose between a free "basic" Employer-Profile or the "standard" and "top employer" profiles, available for a fee. The included services and costs shall be indicated to the Employer before the Employer-Account order is completed. It may not be transmitted to a third party. Conclusion of Contract</strong> 4.1. The Portal Operator shall accept the offer within one weekday by sending a confirmation e-mail to the Employer. Following this email, the employer profile shall be published on the portal. An obligation to enter into a contract shall not exist. When the Employer presses the buttons "Publish" the Employer is purchasing a binding job advertisement that is both stored in the employer account and published on the portal. Storage Duty / Duty to Retain Information</strong> 5.1. This Storage Duty shall persist until the end of the contract. If possible, maintenance work shall be carried out outside of primary access times, and shall be announced to the employer through e-mail notification promptly upon awareness. Force majeure includes circumstances that lie outside of the sphere of influence of the Portal Operator. Portal Operator Limitation of Liability</strong> 8.1. In the case of malice and severe carelessness or in the case of harm to life, body or health, the Portal Operator shall be liable according to statutory regulations. 8.2. Otherwise, the Portal Operator shall only be liable for the violation of essential contractual duties (cardinal duties) as well as in the event of default. The liability of the Portal Operator shall, in these cases, be limited to the typical foreseeable average damage for the contract. 8.3. This exclusion and limitation of the liability shall also be in effect for the Portal Operator in case of culpability of any assistants or representatives in fulfilment. 8.4. The legal distribution of the burden of proof shall not be affected by this contract. <strong>9. Inadmissible Contents / Exemption from Liability</strong> 9.1. 9.2. This damage also includes required costs for legal defence and/or prosecution. <strong>10. Applicable Law / Jurisdiction</strong> 10.1. For the contract concluded between the Employer and the Portal Operator and any legal disputes that arise from it, the law of the :courtname shall apply.

  1. chosen country NLNetherlands

Financieel Administratief Medewerker bij Panel Inzicht

hiring now

DPG Media 3500.00 Euro . EUR Per annum

2024-05-25 14:35:14

Job description

Ermelo - Klaar om de respondent te helpen met een gevoel van 'echt goed geregeld'? Top! Want dat is wat wij zoeken bij Panel Inzicht. Ben jij behulpzaam, goed met mensen en een kei met cijfers? En wil je functioneren binnen een jong en gedreven team? Lees dan snel verder.
Panel Inzicht is al jaren een van de grootste online onderzoekpanels van Nederland. Als onderdeel van DPG Media voegen wij waarde toe aan online kwantitatief onderzoek. We zoeken energieke nieuwe collega's die met ons verder bouwen aan onze succesvolle organisatie. We werken vanuit ons hechte team voor onze opdrachtgevers, wereldwijd. Zo werken wij voor veel merken, zoals Radio 538, Margriet, Vichy en Nivea.


Wat ga je doen:
Ter uitbreiding van ons administratieve team zijn we op zoek naar een nieuwe gedreven medewerker finance en helpdesk. Je gaat deel uit maken van dit gave team, je beheert de cashflow en facturatie binnen het bedrijf en je zorgt voor technische ondersteuning van onze panelleden via de telefoon, chat en/of e-mail. Samen met je collega's van verkoop en project- en panel management zorg je ervoor dat projecten goed worden afgerond en gefactureerd en dat de respondenten een snelle en correcte service ervaren.


Taken:

  • Facturatiebeheer;
  • Respondenten telefonisch te woord staan;
  • Mails beantwoorden;
  • Administratie van de behandelde klachten;
  • Helpen bij inlogproblemen en uitbetalingen;
  • Meedenken binnnen het huidige customer service hoe we de processen voor de respondenten kunnen verbeteren.

Wie zijn wij:
Het team van Panel Inzicht bestaat momenteel uit 15 medewerkers tussen de leeftijd van 19 tot 36 jaar. Dit team is onder verdeeld in diverse afdelingen; projectmanagement, IT & sales. De sfeer op de werkvloer is te omschrijven als gezellig en informeel. We vinden het leuk om diverse uitjes gedurende het jaar te organiseren; naar de bioscoop, barbecueën etc.


Wij bieden jou:

  • Informele werksfeer met ambitieuze collega's in een snelgroeiend bedrijf
  • Pensioenopbouw
  • Leuke teamuitjes
  • De mogelijkheid om thuis en op kantoor te werken
  • Mogelijkheid om trainingen/opleidingen te volgen
  • Reiskostenvergoeding

Functie eisen:

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, werkt zelfstandig maar kan ook in teamverband werken
  • Je kunt gestructureerd en georganiseerd werken en bent goed met cijfers
  • Je hebt minimaal MBO 4 of hoger
  • Bij voorkeur heb je ervaring in een administratieve functie en/of heb je ervaring met klantcontact
  • Je bent nieuwsgierig, gedreven, teamgericht en neemt initiatief
  • Woonachtig binnen een straal van 40 kilometer van Ermelo.
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar

Als het grootste mediabedrijf van Nederland staan we open voor alle talent in de maatschappij. Wij roepen kandidaten met een diverse achtergrond in de breedste zin van het woord dan ook op om te solliciteren op deze functie. Juist door de verschillen tussen collega's ontstaan verrassende inzichten en innovatieve oplossingen. En dat past dan weer heel erg goed bij ons als organisatie. We zijn benieuwd wie jij bent en welke kwaliteiten en ervaring jij meebrengt.


Solliciteren, en dan?
Heb je direct zin om aan de slag te gaan? Solliciteer dan gelijk. Zit je bij de eerste selectie, dan zullen we telefonisch contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. beantwoordt graag je vragen. Stuur een mail naar .


Bij DPG Media werken we voor meer dan 90 sterke nieuwsmerken, magazines, televisieprogramma's, radiostations en online services zoals Qmusic, NU.nl, Tweakers, Libelle, VTM en meer. We bereiken maandelijks ruim 90% van de Nederlanders en 8 op de 10 Vlamingen.

We bieden je een professionele werkomgeving waarin we vrijheid enorm belangrijk vinden. We geven je alle ruimte om aan je toekomst te werken door het aanbieden van workshops en trainingen. Voel je vrij om bij ons ondernemer, leerling en teamspeler te zijn, en vooral om jezelf te zijn. Bij DPG Media is iedereen welkom. Dus solliciteer, wat je achtergrond ook is. Er staan ruim 5.500 slimme collega's te popelen om je op te nemen in een team, of dat nou een projectteam, een pubquizteam of een sportteam is.



Functie:hiring financieel administratief medewerker
Startdatum:25-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Panel Inzicht via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nunspeetkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nunspeetkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nunspeet
  2. Hiring Financieel Administratief Medewerker Panel Inzicht 25-05-2024

Bekijk ook andere vacatures