Vacature Klantenservice medewerker

Klantenservice medewerker in Uddel

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een toonaangevend bedrijf in buitenartikelen, gevestigd in de omgeving van Apeldoorn. Het is makkelijk bereikbaar vanuit Apeldoorn, Arnhem en Harderwijk. Het bedrijf staat bekend om zijn toewijding aan hoogwaardige producten, uitstekende klantenservice en efficiënte levering.

Functieomschrijving

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in een dynamisch team? Voor een van onze opdrachtgevers in de omgeving van Apeldoorn zijn we op zoek naar een enthousiaste Medewerker Klantenservice die het verschil wil maken.

Wat ga je doen?

Als klantenservicemedewerker ben jij het stralende gezicht en de behulpzame stem van ons bedrijf. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speelt een cruciale rol in hun tevredenheid. Jouw taken omvatten:

  • Communiceren met klanten: Beantwoorden van telefoongesprekken, e-mails en chats over alles wat met productinformatie, bestellingen, leveringen, retouren en klachten te maken heeft.
  • Registreren van interacties: Zorgvuldig vastleggen van alle klantcontacten en relevante informatie in ons klantenservicesysteem.
  • Samenwerken: Nauw samenwerken met collega's van verschillende afdelingen zoals logistiek en verkoop om klantvragen snel en efficiënt op te lossen.
  • Luisteren en verbeteren: Actief luisteren naar klantfeedback en met jouw suggesties bijdragen aan de verbetering van onze producten en diensten.
Functie-eisen
  • Sterke probleemoplossende vaardigheden en het vermogen om onder druk te werken;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van andere talen is een pluspunt;
  • Klantgerichte instelling met een vriendelijke en geduldige houding;
  • Bereidheid om op zaterdag te werken.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een fulltime baan met uitzicht op een vast contract.
  • Een langdurige functie met doorgroeimogelijkheden;
  • Een uitdagende en dynamische werkomgeving binnen een groeiend bedrijf;
  • Marktconform salaris, afhankelijk van kennis en ervaring, tussen €2350,- en €2500,- bruto per maand;
  • Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling;
  • Reiskostenvergoeding;


Functie:callcenter medewerker klantenservice
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2426 – 2426
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via b.vanderhoop@werk.olympia.nl of Bjorn van der Hoop. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nunspeetkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nunspeetkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nunspeet
  2. Klantenservice medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures